نمایندگی فروش میوه خشک ، ترشیجات خانگی ، ادویه جات هندی

نمایندگی فروش میوه خشک ، ترشیجات خانگی ، ادویه جات هندی

نمایندگی فروش میوه خشک ، ترشیجات خانگی ، ادویه جات هندی

نمایندگی فروش میوه خشک ، ترشیجات خانگی ، ادویه جات هندی

نمایندگی فروش میوه خشک ، ترشیجات خانگی ، ادویه جات هندی

بایگانی

ادویه نودل چیست و قیمت ادویه عثمانی

جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ق.ظ

 

ادویه ی قیمه


پودر زرد روشن که جزء ضروری آشپزخانه هندی است بسیار بیشتر از یک ادویه است. نه تنها به غذای شما رنگ و طعم می دهد بلکه فواید سلامتی شگفت انگیزی نیز دارد. به شما در درمان مشکلات رایج مانند کبودی و التهاب کمک می کند. اما آیا از راه های دیگری که این ادویه شما را سالم نگه می دارد می دانستید؟ خوب، اجازه دهید نگاهی به این فواید برای سلامتی خود داشته باشیم. هنگامی که در یک اقامتگاه آیورودا در ریشیکش هند بودم، از یک پزشک آیورودا با این فواید ادویه آشنا شدم. ترکیب اصلی ادویه ترکیبی به نام کورکومین است. به پاکسازی و سم زدایی روده بزرگ کمک می کند و از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند. این ترکیب همچنین به عنوان یک مقوی زنده عمل می کند و در نتیجه سموم را از بدن که از عوامل اصلی سرطان هستند دفع می کند. یک مطالعه اخیر نشان داد که ترکیب یافت شده در ادویه می تواند از رشد سلول های سرطانی در افرادی که از سرطان ناحیه گردن و سر رنج می برند جلوگیری کرده و آن را متوقف کند. از آنجایی که کولون را سم زدایی می کند، به جلوگیری از تجمع سموم در روده بزرگ کمک می کند. در جلوگیری از شروع سرطان روده بزرگ بسیار موثر است. حتی در افراد مبتلا به سرطان، ادویه می تواند به کاهش سرعت متاستاز (سرعت سرطان به سایر قسمت های بدن) کمک کند. همچنین تشکیل تومورها را متوقف می کند و به بهبودی بهتر بیمار کمک می کند. آنچه لازم است این است که از این ادویه شگفت انگیز در غذای روزانه خود استفاده کنید. ادویه دارای خاصیت طبیعی کاهش التهاب مفاصل است که نگرانی اصلی بیماران مبتلا به آرتروز است. این یک آنتی اکسیدان طبیعی است که به محافظت از غشاها کمک می کند و به کاهش درد کمک می کند. استفاده منظم از ادویه برای بیمارانی که از آلوپات تسکین نمی یابند مؤثر بوده است. ادویه در مورد سوء هاضمه و سوزش معده واقعا مفید است. تولید صفرا را تحریک می کند که به هضم صحیح غذا کمک می کند. همچنین در صورت نفخ و گاز و همچنین بیماری روده مانند کولیت کمک می کند.
ادویه ی قیمه

 

 

خرید ادویه زاهدان


خبرنگاری از من خواست تا به علم پشت ادعای سلامتی ادویه نگاه کنم. او با متخصصان پزشکی مواجه شده بود که "سعی می کردند ادویه را به عنوان نوعی گیاه جادویی برای درمان ما از "آخرالزمان شیمیایی پسا صنعتی" بگذرانند." این توسط مروجین معمول CAM: Oz، Weil، Mercola و Health Ranger توصیه می شود. (که به راحتی محصول برتر خود، عصاره مایع ادویه طلا را به قیمت 17 دلار در هر اونس می فروشد). ادویه (Cucurma longa) گیاهی از خانواده زنجبیل است که بومی جنوب شرقی هند است. به کورکومین نیز معروف است. ریزوم ها به پودر نارنجی مایل به زرد تبدیل می شوند که به عنوان ادویه در غذاهای هندی استفاده می شود. به طور سنتی در طب عامیانه برای نشانه های مختلف استفاده می شود. و اکنون در محافل پزشکی جایگزین محبوب شده است، جایی که ادعا می شود در درمان طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله سرطان، آلزایمر، آرتریت و دیابت موثر است. یک وب سایت ادعا می کند که علم ثابت کرده است که به اندازه 14 دارو از جمله استاتین ها مانند لیپیتور، کورتیکواستروئیدها، داروهای ضد افسردگی مانند پروزاک، داروهای ضد التهابی مانند آسپرین و ایبوپروفن، داروی شیمی درمانی اگزالیپلاتین و داروی دیابت متفورمین موثر است. ای کاش آن ادعاها درست بود، زیرا ادویه بسیار ارزان تر و احتمالاً بسیار ایمن تر از داروهای تجویزی است. این به وضوح دارای برخی از ویژگی های جالب است، اما ادعاها بسیار فراتر از شواهد واقعی است. پایگاه داده جامع داروهای طبیعی تمام مطالعات علمی موجود را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که "احتمالا بی خطر"، "احتمالا موثر" برای سوء هاضمه و آرتروز، و "شواهد معتبر ناکافی" برای ارزیابی اثربخشی برای سایر نشانه ها، مانند آلزایمر، قدامی است. یووئیت، سرطان کولورکتال، آرتریت روماتوئید و سرطان پوست. وب سایت «14 دارو» می گوید ادویه با 5600 مطالعه بررسی شده، 175 اثر فیزیولوژیکی مفید و 600 کاربرد بالقوه پیشگیرانه و درمانی، یکی از گیاهانی است که به طور کامل مورد تحقیق قرار گرفته است.
خرید ادویه زاهدان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۲
آرش صحرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی